منشور اخلاقی

سند جامع اخلاقی تیم ایلیادنتال که جهت اجرای ماموریت و تحقق چشم انداز شرکت خود را متعهدبه ارزشهای ذیل میدانیم و با هم، هم­قسم شدیم:

خط مشی اخلاقی تیم ایلیادنتال در سازمان

  • حسن سلوک و مواجهه صادقانه، صمیمی، صریح و احترام اصیل و متقابل
  • انصاف و پای‌بندی به عدالت در دوگونه توزیعی و رویه‌ای
  • خیرخواهی و پرهیز از هرگونه داد و ستد ناروا و غیراخلاقی
  • قانون‌پذیری و پای‌بندی به مقررات و آیین‌نامه‌ها
  • رازداری، امانتداری و حفظ حریم خصوصی
  • انتقادپذیری، پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری
  • نظم، آراستگی فردی و محیطی
  • تعهد حرفه‌ای و وفاداری سازمانی
  • صداقت و درستکاری در مقام اندیشه و عمل
  • پیش‌بینی‌پذیری نسبت به صاحبان حق و ذی‌نفعان
  • قدردانی و پرهیز از ناچیز انگاری خدمات و تلاش دیگران
  • رعایت تقوی و پارسایی در جنبه‌های فردی و اجتماعی­

مشتری از نگاه ایلیا دنتال

مشتری و مصرف‏ کننده، مهم‌ترین صاحب حق در کسب‏ وکار ما هستند. هدف همه همکاران، تأمین رضایت و حقوق مشتریان است. با پای‏بندی به مسئولیت‏های اخلاقی سازمان، نسبت به رعایت همه حقوق مادی و معنوی آنان در همه شئون حرفه‌ای، هم‏ سوگند می‏ شویم.

خط مشی اخلاقی تیم ایلیادنتال در قبال مشتریان و مصرف‏ کنندگان

  1. احترام اصیل و حفظ کرامت انسانی مشتری، در هر شرایطی سرلوحه مرام اخلاقی ما است.
  2. اطلاع‏ رسانی شفاف، به‏ موقع، دقیق و کامل و ارائه مشاوره مؤثر و آموزش لازم، پاسخ ما به حق اطلاع‌یابی مشتریان و مصرف‏ کنندگان است.
  3. سرعت، دقت، سهولت و کیفیت در ارائه خدمات و تحویل کالا، وجهه همت ایلیادنتال است.
  4. حفظ حریم شخصی و اسرار مشتری و رازداری، خط‌ مشی حرفه‌ای ما است.
  5. انتقاد، حق مشتری و مصرف‏ کننده است. پاسخگویی، نقدپذیری و جبران خسارت ناشی از عملکرد سازمان، مرام ما است.
  6. رعایت انصاف در عقد قرارداد و دوری از هرگونه دادوستد ناروا[۱]را شرط کسب‏ وکار اخلاقی می‌دانیم.
  7. پای‏بندی به تعهدات، به‏ ویژه در قیمت، تحویل به‏ موقع و بی عیب و نقص کالا و خدمات، خصلت سازمانی ما است.
  8. دیدگاه مشتری و مصرف‏ کننده را ارج می‏ نهیم و با تنوع در کالا و ارائه خدمات و با انعطاف‌پذیری و استقبال از نیاز و سلیقه آنان، بر حق انتخاب مشتریان تأکید می‏کنیم.
  9. ارائه خدمات پیش از فروش تا پس از فروش، همراه با رعایت استانداردهای کیفیت را فراتر از وظیفه حرفه‌ای، تعهد اخلاقی نیز می‌دانیم.
  10. مواجهه صادقانه، عادلانه، صریح و اجتناب از هرگونه فریب، مرام ایلیادنتال است. مانند گران‏ فروشی، کم‏ فروشی، تدلیس، غبن و غش.